2014. június 27., péntek

Mendeley


Mit nem adtam volna érte, ha a BA szakdolgozatom írásakor ismertem volna ezt a programot! Hányszor nyitogattam meg 12 PDF-et, csak hogy a tizenharmadikban találjam meg, amit kerestem... De mindez már a múlté. A Mendeley egy program és egy honlap is egyben, ami nagyon-nagyon sok mindenben segíthet az egyszeri diáknak/kutatónak/tanárnak. A saját dokumentumaink rendezésén túl kiemelhetünk (azaz "kihúzózhatunk" :D) bennük, jegyzeteket csatolhatunk hozzájuk, idézhetünk belőlük hivatkozásostól-bibliográfiástól a Wordbe ágyazott plugin használatával, az adatbázisunk segítségével bármilyen internetkapcsolattal rendelkező gépen elérhetjük a könyvtárunkat, és maga a honlap még közösségi portálként is funkcionál. De biztosan egy rakást kifelejtettem a benne rejlő lehetőségek közül, úgyhogy inkább belinkelem a bemutató videót, ami remélem sokatok kedvét meghozza majd:



Szerintem érdemes kipróbálni :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése