2014. július 17., csütörtök

Pontszámítási hercehurca 2.


Tegnap este írtam e-mailt a felvinek, és ma kora délelőtt már meg is kaptam a választ, bár nem különösebben volt informatív. Annyit írtak, hogy ha a pontszámommal van problémám, az illetékes egyetemmel vegyem fel a kapcsolatot, és hozzájuk forduljak a kérdéseimmel.

Azóta viszont az is kiderült, hogy nem vagyok egyedül a problémámmal: az egyik anglisztikás Facebook csoportban egy lány szintén hasonló gondokkal küzd, ráadásul több szak esetében is ugyanezt figyelte meg: a költségtérítéses képzésekre nem kapott pontot az államvizsgáért. Próbáltam arra utaló nyomokat találni az interneten, hogy valóban máshogy számolják a pontokat államin és fizetősön, de egyelőre nem találtam semmit.

Nem akarok farkast kiáltani és ajtóstul rárontani az FTT-re emiatt, úgyhogy inkább informálódom még, hátha kiderül valami.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése